Två tänder mindre och bettlöst

Det här kommer bli två mycket spännande veckor. Moa åkte med Bisse och drog ut två vargtänder igår, han blev även vaccinerad. Vi blev rekommenderade att rida/motionera honom bettlöst i två veckor och det är tävling om tre, det kan bli spännande! Det är även pay and ride nästa vecka men vi får se om jag stryker mig, beror lite på hur styrningen fungerar.

Vi hade inte lastat Bisse sen oktober(?) tror jag så vi funderade lite hur det skulle gå. När jag var på skolan fick jag ett sms av Moa där det står att han gick in på första försöket själv! Det känns så bra! Allt jobb på marken börjar ge resultat och han blir en trevligare häst för varje dag som går.

Moa ska åka bort i tre dagar så jag ska ha Bisse ons-fre och även lördag. Tur mamma kommer hem ikväll så hon kan ta hand om hunden. :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Sv: Ja det gör jag! Vad går du? :)

2015-02-24 @ 17:25:22
URL: http://alvagotesson.blogg.se
Postat av: Alva

Sv: Jaha vad roligt! Ja det stämmer att en har hoppat av i våran klass :) Jag trivs super bra här!

2015-02-24 @ 18:02:56
URL: http://alvagotesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0