Två hästar, hackamore debut och ridsår

Red Bisse för första gången med hackamore idag, gick faktiskt över förväntan men det är så himla svårt att rida med hack på en häst som har dålig balans och svårt att hålla ett jämt stöd. Men skritten och traven kändes helt okej, galoppen var betydligt svårare, men jag tror det kommer bli bra med tiden då han tvingas hålla balansen själv vilket han gärna vill att vi ska hjälpa honom med.

Sen red vi barbacka på dressyren, hade sår tidigare med ridsåren nu är inte att leka med. Kan varken gå eller sitta normalt, men vad gör det när Qulina dansade fram?!?!? Sjukt bra känsla och självförtroendet steg en aning, fick samma känsla som jag hade på W ett tag, superhärlig känsla!! Nu är jag på G igen! 

En bild som Johanna tog på mig och bus idag!

Fina Q<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0