Stressigt värre.

Puh, äntligen kan jag andas ut! Stressat hela dagen men trots det har det varit en riktigt bra dag, började sovmorgonen med att åka till stallet klockan åtta, mockade och red Bisse. Snabbt hem för att duscha och skynda mig till skolan för att äta texmex med Julia. Sedan började första "riktiga" lektionen 13:40, idrott genomgång hjärta och lungräddning och sedan matematik. Snabbt hem igen, bytte om och åkte till stallet för Bissebus skulle få nya fötter. Gick alldeles utmärkt! Sen åkte jag hem och vart hundvakt till Carolines prinsessa, Eddies älsklingskompis. Så kvällen har spenderats med hundarna, min fina vän Matilda och ännu ett stallbesök. Nu ska jag ringa hjärtat och säga hur mycket jag älskar honom innan jag drar för rullgardinen, godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0