Alla hjärtans dag!

Vaknade upp bredvid mitt mystroll imorse innan jag steg upp för att åka till stallet och rida Bisse på domarutbildningen. Framridningen gick åt pip-svängen, det var agility tävling i andra manegen vägg i vägg med manegen vi red i och skällande hundar var inte populärt av Bisse. Skritt och trav på en fiolsträng kort galopp när vi väl fick gå in på banan sen red jag programmet. Han slutade ta skänkeln och tappade styrningen, helt okej ritt ändå, inga större missar förutom slängtrav i galoppfattningen i vänster varv. Men nu vet jag precis vad jag ska finslipa på till tävlingssäsongen!

Nu ikväll är jag hos älsklingen. Vi har ätit kinamat, sett mello och snart väntar sängen antar jag. Mattias är lagomt trött efter en roadtrip till Happis. Det här blir även första natten jag sover utan Eddie, känns lite jobbigt men det är nog nyttigt för honom att vara lite utan mig. Han är så himla "mammakär". Tur jag har M istället som jag kan mysa med. <3




Eddie fick för övrigt en ny kompis i stallet idag, en chihuahua blandis som nästan är lika gammal som Eddie. Han ska få leka med henne imorgon också. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0