Två år.

Tiden går så himla fort men samtidigt så långsamt, känns som att det var en evighet sedan men samtidigt känns två år mycket... Men idag är det hela två år sedan min soulmate lämnade gjorden, hon passade mig så himla bra... Världens finaste Wendy!

Vi kämpade med hältor och frågetecken väldigt länge och tillslut fick vi veta att hon hade en kronisk inflammation i vänster bakknä... Hon skulle mest troligt inte svara på behandling vilket hon inte gjorde och blev därmed utdömd... Jag har aldrig känt en sån lättnad av att få ett sådant beslut, men hon hade lidit så länge... Hon ville alltid göra rätt och älskade att arbeta vilket gjorde att hon avbelastade v.bak hela tiden så hon istället visade hältor på andra ställen när hon väl visade något, om hon visade något. Jag kommer sakna henne hela mitt liv, hon var speciell på alla sett...

Hoppas du har det bäst där du är nu, fina underbara W. ❤️















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0