Slut för idag

Fantastiskt skönt att sluta jobba 12, man har ju verkligen hela dagen framför sig när man slutat. Jobbar 7-12 måndag till fredag i veckan, alldeles lagomt tycker jag!

Lilla E har fått vara ensam hemma i två och en halv timme då mamma började 10, blir hårdträning för lilleman nu. Han har ju inte fått vara ensam efter alla operationer, så vi har helt enkelt fått börja om med vara ensam träningen. Stackars liten som är så mammakär... Sjukt glad blev han när jag kom hem i alla fall!

Ikväll har vi först möte med Utbildningssektionen sen har jag dressyr 20:30 ikväll... Blir snabba puckar hem, duscha och sova så jag orkar stiga upp imorgon! 

Nu ska jag ut en sväng med E hade jag tänkt sen ska vi bara ligga i soffan fram till kvällen hade jag tänkt. Dock måste vi köra hans rehab med cavaletti och massage först! Eddies bommar är i alla fall betydligt lättare än hästarnas, haha! :'D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0