Ont i hela kroppen

Jag känner mig nästan bakis idag... Luciashowen igår tog slut på mig... Idag har jag ont i hela kroppen och förkyldningen tränger sig på igen, i morse hade jag ingen röst när Mattias åkte på jobbet... Huvudet värker och värk i käken på det... Ååh... Skulle egentligen rida Bisse idag men gör jag det kommer jag aldrig orka jobba ikväll till 23... Ska lägga huvudet på kudden och blunda en stund innan jag tar tag i dagen. Skulle helst bara vilka dra täcket över huvudet idag och vakna upp imorgon istället...

Hästarna skötte sig exemplariskt!

Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Åh vad jag hade velat se ☺

Svar: Mamma har filmat våra inslag, får lägga upp dom här senare när jag får tid☺️
Tove Söderström

2015-12-14 @ 13:56:23
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0