Ledig

Jag bara njuuuter av att vara ledig, Eddie sover som en stock i soffan medan jag sitter och knappar på datorn som jag inte suttit vid på evigheter. Blir så sällan när man kan surfa på mobilen. Passade på att fräscha upp bloggens design lite också, var ett tag sedan nu, hehe.

Har varit väldigt dålig på att använda kameran också, vill kunna bjuda er på finare bilder än mobilbilder men det går lite trögt tyvärr. Ska försöka ta mig i kragen någon dag, kanske i helgen och fixa lite bilder på både hund och häst. Kanske ska bli mitt nyårslöfte att bli mer aktiv på bloggen med både mer text och bilder.

Julen är i alla fall över för i år och mina julklappar blev två par ridbyxor, en eltandborste, sängkläder och pengar typ. För pengarna köpte jag faktiskt nya ridskor och chaps för igår hos Andrea när jag och mamma var dit. I brunt läder dessutom. Hoppsadeln är ju brun och jag har allt annat i svart så tänkte att jag kunde invenstera något i en annan färg. Men vi får se om jag behåller dom eller inte, chapsen var gränsfall stora för mina smala ben, trots det var storlek XS... Ska prova vandra runt med dom här hemma lite mer innan jag bestämmer mig.

Ikväll blir det nyårs middag med familjen, eftersom både jag och mamma jobbar imorgon på riktiga nyår så tänkte vi lyxa till det med plankstek ikväll, jag klagar inte! Men innan det ska jag på hemligt uppdrag och leka tomte, haha, det är inte så spännande som det låter men, kanske avslöjar med en bild senare när jag lekt klart. ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0