Ursch vilket dygn..

För 24 timmar sen åkte jag till Vardo som skulle skos medan Evve jobbade, gick bra och trimmade honom lite barbacka efteråt och han var riktigt fin och mjuk när han hittade balansen med mig flängandes på ryggen. 

På kvällen åkte jag till ridhuset för möte med vår nystartade sektion och med tävlingsgrupperna. Men började må så himla dåligt så åkte hem lite tidigare än alla andra. Hade så ont i huvudet så det var till och med jobbigt att konsentrera mig när jag körde hem...

Väl hemma skakade jag när jag skulle ta värktabletter, kändes som kroppen inte riktigt orkade med smärtan. Låg i soffan och frös tills Mattias kom hem. Var värre när jag vaknade idag, sovit dåligt, fryser och svettas om varannat... Men det har äntligen lättat lite nu efter värktabletter och lite extra sömn i soffan. Nu sitter jag som klistrad på SVT play från ridsports EM, klockan 14:20 börjar hoppningen på SVT1, blir mycket inspiration idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0