Sista kvällen på betet

Mitt hjärta har åkt till Turkiet i en vecka... :( Jag saknar honom redan... Som tur är har jag Eddie och Bisse som jag kan krama och pussa på medan Mattias är borta.

Bisse bjöd på ett riktigt toppenpass idag! Provade en helt annan framridning och det känns som det gjorde susen! Red igenom delar ut LB:2 som vi ska tävla om två veckor och det känns faktiskt som det kan gå vägen! Hoppas bara han bjuder lite på sig så han kan visa upp sitt rätta jag på tävlingen också, skulle vara kul att få en bedömning av domarna när han går som bäst. Det ska ju dessutom vara tre domare i varje klass i Kåge, då vill man ju göra bra ifrån sig. :)

Imorgon ska Bisse flytta till innervik och gå på lösdrift. Kommer blir himla bra om det fungerar med hagkompisar osv. Blir spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0