Jag är svag nu.

Det händer ofta att jag inte känner mig tillräcklig, just nu känns det så. Jag vill så mycket mer än jag själv orkar, jag vill visa hur mycket jag uppskattar allt alla andra gör för mig. Men jag känner mig så svag, så sårbar och ledsen nu. Förkyldningen som sitter i är lite droppen, det tar emot hela tiden, det tar nästan emot att andas ibland. Men jag har världens finaste personer runt omkring mig, mamma, pappa, Mattias, Moa, Evve, Matilda, är bara några av alla som ska ha mer än vad jag kan ge tillbaka. Utan er skulle jag nog inte stå just nu, jag kan inte tacka er nog. Jag önskar bara att jag kan få bli frisk och glad igen snart.

Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Snart kommer det Tove ❤️ allt du gör för iallafall mig är mer än nog och det hoppas jag du vet , glöm aldrig bort hur fantastisk du är på alla sätt . Ta ett djupt andetag och sträck på ryggen och försök att bara vara du för det är dig precis som den du är vi gillar . :) sen måste du bara börja våga förstå hur fantastiskt duktig du är och ta åt dig när folk säger det åt dig 😘❤️

2015-08-28 @ 09:29:53
URL: http://evi0627.blogg.se/
Postat av: Matilda

Även om du känner dig svag så hoppas jag att du förstår hur sjukt stark du är, att orka med så många motgångar som du gjort utan att knäckas helt krävs enorm styrka till, du är bäst! ❤️❤️

2015-08-28 @ 13:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0