Hundens dag




Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej!
Vad söt Eddie är! Hur gammal är han?
Såg att du har De Niro stövlar, vilken storlek har du? Lade du till någon cm eller valde du samma mått som du har stående från golv till knäveck? :)
Hur mycket upplever du att de satt sig?

Funderar själv på att köpa såna men i brunt, måste antingen välja de som är 2cm högre eller de som är exakt samma höjd som mitt ben enligt måttabellen, Kan inte bestämma mig..

Svar: Hej, Eddie är lite drygt 5månader. :)
Jag köpte mina stövlar i Falsterbo och därför mättade jag aldrig mina ben. Jag har storlek 37 på foten, XXS på vaden och höjden vet jag inte... Dom är lite små i foten så ligger du mellan två storlekar ta den större. Men jag antar att man måttar från golv-knäveck och om du vill va dom riktigt höga så välj till två cm. Dom sjunker ihop efter ett tag men dom är ju rätt hårda så det tar ett tag och skavsår får man leva med... Ska man vara fin får man lida pin. Jag älskar mina, nog det bästa i min hästgarderob! :)
Tove Söderström

2015-04-11 @ 09:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0