Hästbyte

Ni på bloggen har missat att jag fått rida en annan häst när Bisse varit ofräsch. Vardo DH Z, en valack född 2009, ett belgiskt varmblod. Det var en positiv upplevelse att sätta mig på hästen för första gången, hade en helt annan syn från marken, men han kändes helt annars att sitta på. Evelina som äger honom har gett mig förtroendet att göra ett hästbyte i Kågedalen eftersom Bisse inte hinner komma igång, så ska jag starta Vardo istället. Blir spännande, är lite nervös faktiskt. Men jag har ingenting att gå utifrån så det är bara att ta det för vad det är. Evve har även stallat upp honom på ridhuset nu, vilket gör det mycket lättare för mig att hjälpa till och rida honom.

Många säger att han är väldigt lik Bisse även om jag tycker dom är sååå olika. Men dom rör sig ganska lika, så ska försöka slänga ihop någon film så ni får se hur han ser ut mer. :)

Bilder från när jag red honom i fredags...
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Markgren

Finaste V och duktiga Tove <3

2015-04-29 @ 07:17:13
URL: http://evi0627.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0