Måndag igen då

Jag bokstavligt talat hatar måndagar, men ska jag vara ärlig så hatar jag tisdagar ännu mer... Mitt schema på skolan på tisdagar är rena mardrömmen... Korta raster, jättekort lunch, idrott och bara jobbiga ämnen... Måndagar har jag ändå sovmorgon varannan vecka till klockan ett och design ämnen efter lunch så det gillas! Men det är sjukt trögt med måndagar hur som...

Igår kom hjärtat hem från Sundsvall så åkte till honom och sov där igår, jag var dock på väldigt dåligt humör, mådde illa och kunde inte sova... Tycker synd om han då det går lätt ut över honom när jag är sådär grinig... Har saknat honom så sjukt mycket i helgen så trots allt negativt var jag glad över att få känna hans närvaro och trygghet!♥

Ikväll är det PH och ska försöka läsa lite fysik innan, inte mycket som går in i huvudet en måndag som denna, längtar till imorgon då jag äntligen ska få ha finaste Bisse igen, hoppas han är på samma positiva humör som han va i helgen! Sen om en vecka ska vi rida för AM igen, längtar!!

- Halterna blir bättre och bättre också, fina ormen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0