Kom igen magen, kämpa med mig...

Jag mådde verkligen uselt inatt... Jag visste knappt var jag skulle ta vägen och tårarna bara sprutade, dom gick inte att hejda... En timme efter jag tagit två stycken alvedon släppte allt, hela kroppen slappnade av och magen började kurra, hur skönt som helst och jag somnade rätt fort igen.

Var helt knäckt när väckaren ringde och det värkte fortfarande med jämna mellanrum i magen, försökte snooza men ingen skillnad så stannade hemma. Mattias sov här och han började vid tolv så steg upp och åt lunch när han for. Sen har jag bara suttit nerbäddad i soffan hela dagen, kramperna har nästan avtagit helt nu och jag hoppas jag slipper dom på ett bra tag...

Stannade även hemma från träningen, känns bättre att vara hemma och vila än att det kanske blir värre. Jag vill va frisk och pigg i helgen då Bisse ska ridas lördag, mamma är hemma, vi har öppethus på skolan, jag har stalljour söndag och det är AM kurs på måndag. Hoppas magen kämpar med mig och inte mot mig.

- Saknar finaste fuxen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0