Illamående och hemma från skolan...

Allt kändes så himla bra igår, vaknade upp bredvid hjärtat som låg och höll om mig hela morgonen tills han skulle på praktiken. Ville bara att tiden skulle stanna då han nu är i Sundsvall hela helgen... Tungt att veta att han är så långt borta.

Skolan gick riktigt bra för en gångs skull, allt flöt på och det kändes lätt och enkelt trots vi hade derivatorer på matten och att jag varit borta en lång tid och missat många genomgångar. Hade lite ont i halsen på eftermiddagen men det gick och leva med.

När jag kom hem var Annie hemma hos oss, Carolines hund. Hon har varit hos oss två gånger nu och det är så himla mysigt att ha hund. Dom förmedlar en sån bra och positiv energi. Jag kan säga att det inte ens var jobbigt att gå ut och gå 3km med henne, mamma och pappa trots att det faktiskt var ganska kallt ute.

Torsdagsträningen blev inställd så jag var hemma hela kvällen rätt skönt då jag ändå kände mig lite trött i kroppen.

Idag är jag hemma... Somnade med magvärk och vaknade med den också... Ställde mig i duschen och kunde bara hur illamåendet steg och kroppen sa ifrån. Var nog bra att jag inte åkte till stallet igår trots allt. Blir nog liggandes i soffan hela dagen då jag börjar kallsvettas bara av att jag sätter mig upp...

Lite gladare blir jag i alla fall när jag vet att den här är påväg hem till mig...

Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

SV; Men gud, Bisse är ju 6år! :D Men de är väldigt lika i kroppen, så jag kan förstå dig. Krya på dig också gumsan <3

2014-11-07 @ 18:14:18
URL: http://justjumping.horseword.se
Postat av: Klara

vart är den beställd?? sjuuuukt fin! :)

Svar: På veromodas hemsida. :)
Tove Söderström

2014-11-10 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0