Detta beskriver min natt lite kortfattat...

Jag har fan gaskolik och då skämtar jag inte... Vaknade av den sjukaste magsmärtan jag varit med om på höger sida, var precis som någon tog ett grepp, vred till och höll kvar, samtidigt som jag började må sjukt illa. Gick upp och frågade min bror om han kom ihåg hur det kändes när han fick operera bort blindtarmen men icket, pappa tänkte gallsten och jag grät som aldrig förr. Ringde akuten och medan jag gick runt i lägenheten släppte den vridande smärtan. Just nu är jag sjukt svullen om magen och den kurrar sjukt mycket. Återkommer det ska jag åka in, men jag hoppas och ber att jag slipper känna den smärtan igen... Jag har haft ont i magen många gånger och sjukaste mensvärkarna men det här var tammetusan en 9/10...


Nu skulle jag haft en liten gullig mysig valp som skulle kunna stötta mig och som kunde ligga och värma min mage....




Kommentarer
Postat av: Juli

Usch, jag har haft sånt, det gör så sjukt ont..! Hoppas det har gått över. :)

2014-11-20 @ 08:58:43
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0