Tisdag 27 Maj 2014

Varit på skolan idag och fick bland annat igen kursprovet för Ma2c ett starkt D skrapade jag ihop, 2st C:poäng till så hade jag haft C, lite surt faktiskt... Men har jag tur kanske mina tidigare prov väger upp till ett C i slutbetyget i alla fall, återstår att se! Nu har jag endast ett fysikprov imorgon, ledigt torsdag och fredag, sen en lektion på måndag och efter det har jag sommar lov, kämpa nu Tove!

Efter skolan gick jag en snabbis på stan för att prova Daniel Wellington klockan som jag önskar mig, vill bara ha den ännu mer nu, så himla fin!! Sen gick jag en snabbis på Gina bara för att jag hade cykeln utanför och såklart kunde jag inte hålla händerna i styr så en ny stickad tröja och ett par solglasögon fick följa med mig hem. Nu blir det slutshoppat till efter min födelsedag!!

Sitter nu och funderar på vad jag ska stoppa i mig till middag för sen måste jag sticka till stallet och ta hand om Bus som vilar idag. Sen resten av kvällen kommer bestå av en massa plugg inför provet imorgon, hoppas verkligen det går bra nu, fingers crossed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0