Tisdag 20 Maj 2014

Åter igen en dag när jag mått piss... Blivit bättre nu på eftermiddagen men magen är fortfarande orolig och det kommer stunder där jag mår fruktansvärt dåligt. Vill bara ha sommarlov nuu så jag äntligen kan vila och förhoppningsvis må bra till hösten.

Bisse ska i alla fall ut och galopperas idag, vet inte riktigt vars jag ska fara, kanske runt soptippen eller något. Sen ikväll ska jag rida en clinic med Cirruz, det blir spännande. Hoppas bara jag inte börjar må sämre...

Inte nog med det så är det en månad kvar tills min 18-årsdag, längtar så mycket att jag dör typ. Hur tur har jag inte att fylla år just på midsommar afton i år också? Wiiie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0