Önskelista

Som många kanske redan vet så fyller jag 18år i sommar, på midsommarafton om jag ska vara exakt. Längtar fruktansvärt mycket kan jag lova och sen om jag lyckas med körkortet så kommer allt vara kanon! Sen har jag funderingar på att åka ner till Skåne och Falsterbo i Juli för att hälsa på Emelie & Sanna även heja på duktiga My som kvalat dit med sin ponny. Men åter till ämnet önskelistan som ser ut såhär i år! :)

• Klocka, Daniel Wellington
· Med brunt läder, finns här!

• Pannband, PS of Sweden
· Brunt storlek cob med bruna pärlor och diamanter, finns här!

Låga Converse
· Blåa storlek 37,5

• Dressyrstövlar, DeNiro
· Färg beror på vilken färg den nya dressyrsadeln kommer vara.

• Kanaler till min TV
· 3an, 5an, 7an, Horse1, MTV...osv...

• Solglasögon, RayBan
· Ett par vettiga solglasögon som ger något.

• Tävlingsskjorta, Pikeur
· White/white, storlek 36, finns här! 

• Halebop Rubbet
· Fortsatt betalning av mitt abonemang så jag slipper betala själv.

• Pengar!
· Alltid bra att ha och om jag åker till Falsterbo behövs det en slant! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0