Huvudvärk, hjärnskakning?

I helgen har jag varit på ponnyhopptävlingar i Umeå tillsammans med Kajsa & hennes ponny. Himla kul har det varit men det tar på på krafterna. Igår kväll åkte jag till Mattias för att bara ta det lugnt på kvällen vilket vi gjorde, bara såg på film och myste. Behöver verkligen en som han! ♥

Slog dock i huvudet igår kväll också i ett hörn som gjorde ruskigt ont men gick för det mesta över senare under kvällen. Vaknade med fruktansvärd huvudvärk idag, lätt hjärnskakning efter smällen kanske? Aja, stannade hemma från skolan och bad om hämtning hos Mattias då jag inte vill köra moppe hem med den här värken...

Fick några bilder av Mye från tävlingen i Kågedalen som får mig på lite bättre humör, fina hästen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0