Torsdag 6 Mars 2014

Sportlovet börjar närma sig sitt slut. Himla skönt att äntligen få sova ut och ta det lugnt. Dessutom har jag lyckats börja må bra. Mådde lite dåligt i göteborg speciellt på flyget påväg hem, då hade jag grymt ont i magen ett tag. Men annars har jag klarat mig rätt bra. Fortfarande grymt trött, hade gärna kunnat sova hela dagarna dock har jag sovit utan sömtabletter två dagar faktiskt! Lyckats somna men sover grymt länge. Huvudsaken är att jag kan somna i alla fall då det är det som har varit problemet! :)

Saknar min älskade pojkvän även om jag var med honom senast i måndags och sov där till tisdag. Men tiden går så grymt sakta utan honom, kan någon förklara varför...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0