Torsdag 20 Mars 2014

Oj vilken dålig uppdatering från min sida... Men jag har verkligen varit seg, haft ont i kroppen och är fortfarande förkyld efter febern som jag hade i helgen. Igår efter jag varit i stallet åkte jag direkt till Mattias som fyllde hela 18år igår, grattis åter igen till honom! Sov där i natt, mysigt värre, helt sjukt vad han kan få mig på bra humör.

Dom här två dagarna har jag även varit i stallet och provlastat Bisse och han är riktigt tjurig, när han väl ger sig går han in snällt och står som ett ljus när vi kör en sväng sen backar han ut hur försiktigt som helst! Igår tog det dryga timmen innan han gav sig och idag tog det kanske en kvart. Moa sa att han hade varit hur snäll som helst när hon tog in honom, gjorde iordning honom och red idag. Han kanske börjar förstå att det är vi som bestämmer nu, speciellt efter igår när han inte riktigt ville som vi! ;)

Förutom det så fick jag rida Bellas ponny "Bell" idag! Himla kul och trimma lite dressyr på ponny igen. Från början var hon inte alls på samma sida som mig, men efter lite galopp blev det mycket bättre! Hon tyckte jag var ganska jobbig så fick någon bakutspark, haha, märks att hon är ett sto och ponny. Men när hon väl släppte igenom var hon riktigt fin måste jag säga. Saknar faktiskt att ha ponny själv...

Bjuder på några bilder på min älskade ängel, saknar henne så himla mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0