Strömsholm?

Eftersom jag har haft det så grymt jobbigt på teknik och lite tappat gnistan så skickade jag in en ansökan till Ridskolan Strömholm, gymnasiet alltså. Nu har jag fått brev om att jag får komma och göra antagningsprovet måndag den 31 mars. Tycker att det är grymt jobbigt men samtidigt skulle det vara sjukt kul. Men att ha familj, pojkvän och vänner här uppe i norrland hela 80mil bort gör allt så sjukt mycket värre. Tror att jag skulle klara det om jag verkligen bestämde mig för att ta steget, att våga och utvecklas. Jag fyller ju 18år i sommar och jag kan inte vara mer redo för det egentligen.

Tankarna snurrar i mitt huvud och det skulle vara grymt kul att åka ner och se hur det är och känna på hästarna och vad det är för människor som sökt. Var ju ner på öppet hus 2012 om jag minns rätt på en workshop med västerbottens ungdomar och vi hade faktiskt grymt kul och det var en fantastisk anläggning. Kanske ska åka ner och prova för att sedan se hur långt det räcker.

 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Larsson

Lycka till! Jag gjorde antagningsprovet för ungefär ett år sedan och nu går jag här på Strömsholm! :)

2014-03-27 @ 17:48:57
URL: http://bynala.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0