Lever fortfarande på gårdagens hoppning!

Har ganska nyligen vaknat efter min första sovmorgon på väldigt länge, eller första gången jag fått sova tills jag vaknat och det var välbehövligt! Har gått omkring och gäspat i flera dagar nu.

Jag lever fortfarande på gårdagen hoppning, shit vad bra han var! Men bäst av allt som jag kom på i efterhand, jag var inte ett dugg hopprädd! Nog för att det inte var några höjder men jag tänkte inte ens tanken! Kan inte fatta att jag ändå tränade banor på 110 med Nessa, det skulle jag knappt styra på nu. Men någon dag i framtiden kanske jag vågar igen, för det är ingen tvekan att det är en mäktig känsla!

Idag ska jag rida Bisse igen, tänkte försöka jobba lite med att rida en övning när man vänder upp på medellinjen och sedan lägger man små volter åt båda hållen. Bra övning för att få koll på sidorna! Nej nu ska jag ta och äta sen ser vi när jag tar mig till stallet, har intag ikväll i alla fall!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0