Första körlektionen

Efter skolan idag cyklade jag direkt till körskolan för min första körlektion som gick förvånansvärt bra! Fick godkänt på grejer jag knappt gjort och lyckats med tidigare. Nästa veck ska jag köra landsvägskörning och har även bokat i halken den 14/4, oj oj! 

Efter jag varit på körskolan gick jag en sväng på stan och hittade massor med kläder jag vill ha i min garderob men vill spara pengar nu ett tag så jag kan vara med på de kurser jag vill och ändå ha lite pengar över. Åt även middag på Waynes och läste lite i böckerna innan jag gav mig tillbaka till körskolan för teori. Tackar för att jag tog moppekortet för det här kommer gå mycket enklare än vad jag trott som det känns nu i alla fall! 

Nu sitter jag och slappnar av en stund vid tvn, varit grymt nervös hela dagen och nu kan jag äntligen slappna av. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0