Det är vår här i Norrland!

Blev lite glest med blogginlägg nu, men i fredags fick Bisse gå lite på linan och jag körde lite ledarskapsövningar med honom. Han var duktig! 

Igår red jag Cirruz, vi for ut en sväng och busade med Bella och Bell. Tror det var väldigt uppskattat för han var pigg och framåt. Det var ruskigt mysigt också då det var typ 7 grader och sol. Snön är snart borta! Efter det kikade jag när Moa hoppade Bisse lite, tror det kommer bli riktigt bra det där, hur okomplicerad som helst! :) 

Jag har Cirruz idag igen så då ska jag och Moa rida ut tillsammans. Bisse har ju bara skrittat ut än vad jag vet så det ska bli spännande och se hur han beter sig. Tur Cirruz är snäll i alla fall! :) 




Kommentarer
Postat av: Emma Andersson

Delta gärna i tävlingen på min blogg!

2014-03-14 @ 20:38:28
URL: http://emmmala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0