Borta bra men hemma bäst!

Efter två försenade flyg igår kom vi tillslut hem! Hade tänkte blogga och visa er allt innan jag gick och la mig, men var alldeles för trött så la mig nästan direkt och sov 12timmar tills mamma väckte mig.

Idag har jag hunnit vara en sväng till stallet för att hälsa på en saknad Bisse och provat alla grejer som passade någorluna alltihop! Mest nöjd blev jag över PS tränset när jag satt på det, hoppas bara att det ger den där härliga känslan att rida med som alla säger, ska inviga det imorgon hade jag tänkt! Lite skillnad på läderfärgen på strasspannbandet och tränset men det blir förhoppningsvis bättre med tiden när jag smörjt lädret på tränset mer! Moa ska dit ikväll men var snäll och mockade åt henne medans mamma borstade Bisse en stund.

Ikväll ska jag fara och vara med älsklingen som jag saknat otroligt mycket även om det inte ens gått mer än en vecka sen jag var med honom sist. Dagarna den här helgen har varit oerhört långa, tidiga mornar och sena kvällar så dagarna har känts som två när det varit en. Men på något konstigt sätt känns det ändå som vi bara var där en dag för att det var så roligt! :)

Tog några bilder i stallet också, framför allt på tränset men även täcket och benskydden!




Kommentarer
Postat av: Jossan

Åhh nya headern *-*

2014-03-03 @ 19:20:08
URL: http://Http://jossanca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0