Bästa Cirruz hoppade felfritt på dagens Pay & Jump!

Gud vad roligt det var att hoppa idag! Gick banan när höjden var 60cm. Sen när det höjde upp till 80cm fick jag en såndär chock som jag kan få när jag blir hopprädd, blir alldeles kall inombords. Men när jag vände upp på räcket på framhoppningen försvann allt! Han flög över räcket och samma på oxern, utan att tveka! Han har aldrig hoppat så bra som på framhoppningen!

Väl inne på banan vart jag lite nervös så lät honom köra sitt race. Fina lilla ponny, trampade om några gånger men han hoppade alla hinder och jag behövde i stort sätt inte ens stötta honom. Första gången vi hoppar en bana på 80cm utan minsta lilla tvek. Nu är jag såå laddad på hemmatävlingen nästa helg!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0