Varit på andra äventyr idag!

Började dagen idag med körlektion på körskolan. Lärde mig enkla tips på hur man ska parkera enkelt och smidigt. Kändes plättlätt efteråt både att backa in på parkeringen och köra in som vanligt mellan två bilar.

När jag kom hem sen hade jag inget speciellt för mig, käkade lunch och sen fråga Angelina om jag ville komma och rida Pajero åt henne då hon fått armbågen ur led och har nu gips stackarn... Skuttade över några små hinder och ett lite "högre", det på bilden. Haha mitt hjärta slog i 180 efteråt, läskigt men grymt kul, lite jobbigt att vara hopprädd faktiskt. Grym läromästare kan jag då säga att den där hästen är, himla bussig men grymt stark, ingen enkelt dressyrhäst... men fin hopphäst! ;)

Ikväll ska jag rida dressyr på lilla Pricken igen, längtar lite faktiskt, han var så himla fin sist! :)


- Print från film när jag hoppade det lilla "högre" hindret med Pajero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0