Torsdag 26 Juni 2014

Helt slut efter en bra dag. Vaknade i stugan med mitt hjärta, åkte hem vid lunch för att Mattias skulle klippa sig. När han var klar blev det langos till lunch innan vi åkte tillbaka till stugan igen. Blev kvar där till middagen, aningens solbränd och ett dopp i sjön blev det. Påvägen hem svängde vi förbi hästarna och pussade lite på dom och skrattade lite åt Bisse som tycker livet är bra skulle jag tro! Skjutsade hem Mattias när vi åkte hem och nu ligger jag bänkade i soffan med ett glas pepsi och lägger några lager nagellack så naglarna är fina inför stadsfesten och morgondagen. Nä nu ska jag måla ett lager till, vi hörs och ses!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0