Söndag 15 Juni 2014

Vaknade hos hjärtat i morse, ont i hela kroppen efter varit på hästtävlingar hela förmiddagen igår och byggt sommarhage hela eftermiddagen. Däckade efter jag ätit en halv pizza haha helt slut. Bisse nollade dressutom igår, dock 3 tidsfel för att Moa tog det lugnt och visade honom ett hinder när dom fick startsignal, men vad gör det? :)

Åkte hem från Mattias efter lunch idag, städade lite här hemma innan middagen och sen åkte jag till stallet. Bisse fick sig en joggingtur i skogen och efter det betade jag honom ett tag. Perfekta sättet att ränsa tankarna på tills man blir uppäten av myggen...

Nu sitter jag och äter vattenmelon medans jag redigerar bilder från helgen och Erica träningen förra veckan. Gör jag inte det nu så lär det aldrig bli gjort! ;)

 

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: Inga planer på att sälja favoritschabraket just nu tyvärr, det lär dröja ett tag ^^

2014-06-17 @ 20:23:10
URL: http://carlssonpataket.se
Postat av: Anonym

Hahaha vilken söt frambensteknik :D

2014-06-18 @ 12:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0