Massor med bilder från i tisdags!

Mamma fotade mig och Bisse i tisdags. Var nog ett av våra sämsta ridpass sen han kom... Valde att prova rida med ett vanligt träns för första gången sen i mars och det kommer aldrig hända igen. Slutade med att mamma fick gå och hämta PS tränset och då vart det genast mycket bättre. Svider lite i hjärtat att PS tränset är brunt och sadeln svart men vad gör man inte för en nöjd häst? Hädan efter kommer jag alltid rida honom på PS träns, får köpa ett svart så fort pengarna räcker till ett. Hade varit ännu bättre om jag kanske kunde åka ner till Falsterbo och köpa ett där då jag ändå vill dit. Men vi ser väl!

Nu bilder på världens finaste British Bliss!
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så snygga! :D

Svar: Tack snälla! :D
Tove Söderström

2014-06-13 @ 20:51:00
URL: http://skogsrusset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0