Brännbollsyran 2014

Shit vilken lång och grym helg, men samtidigt är det skönt att det är över. I fredags åkte vi alltså ner till umeå och brännbollsyran. Simon var jättesnäll som ställde upp och skjutsade ner oss med alla packning. Väl framme i umeå åt vi först på donken innan vi letade upp campingen för att slå upp tältet i regn och rusk. Allt vart blött men vi blev klara rätt fort så vi kunde vila lite innan det var dags för yran. Grym kväll tills Rebecca och Fiona började då sjukaste migränen tog över mitt huvud... Gick ut en stund och vilade mig så jag kunde gå in och se Martin Garrix innan vi gick tillbaka för att sova. 

Natten gick sådär, det var aldrig tyst och rätt kallt var det också. Vi gick upp rätt tidigt och duschade innan vi gick för att käka på donken igen. Innan det var dags för att gå till festivalområdet igen umgicks vi med några andra sköna från skellefteå, även några härliga från piteå. Lördagkvällen var underbar, ingen huvudvärk och allt var bara bra. Vi gick tillbaka till campingen och han bara vara där knappt en timme innan Fredde ringde och frågade om vi skulle åka med hem till skellefteå. Jatack! Slängde ihop all packning och sen bar det av hem för att sova i en riktig säng inatt i ett tust och mörkt rum. Halv fem var vi hemma och jag har nog aldrig sovit så gott. Dock lite förkyld och ett irriterat öga annars är livet på topp! :)

Inte nog med det så fick jag träffa min älskade Julia igen efter ett alldeles för långt uppehåll och många andra fina vänner. Tack alla inblandade för en underbar helg!

 

Kommentarer
Postat av: Julia

Det var så jäkla kul att träffa dig finis!!!! SNART SES VI IGEN

2014-06-02 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0