Tack!

Jag kom nyss och tänka på en sak när jag tittade på bilderna från i tisdags när jag red Bisse. Vad hade jag gjort utan honom? Vad hade jag gjort om jag aldrig hittat Wendy och börjat hjälpa Moa? Att få en sån här möjlighet, att få vara med på allt, jag får ha världens finaste häst på delfoder och göra i stort sätt vad jag vill med. Moa stöttar mig i alla lägen, skjutsar mig dit jag vill om inte mamma kan och vågar lämna över allt ansvar till mig när hon är borta och jag har Bisse. Hon gör det möjligt för mig att träna för att bli bättre, tävla och lyckas med en grymt fin häst. Jag kommer aldrig kunna tacka henne nog!

- Åh vad jag tycker om dig fina lilla häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0