I söndags var det slut på Bisses sommarlov!

I söndags red Moa Bisse för första gången på tre veckor. Han har vilat sen dagen efter tävlingen i Nordmaling, en riktig tjockis har han blivit! Vi ska rida honom varannan dag nu i början så jag ska dit och rida honom imorgon, om jag orkar ta med mina nya stövlar som jag köpte i falsterbo ska jag inviga dom. Måste ju "rida in" dom innan tävlingarna i höst! :D

Matilda ska följa med imorgon också, så om ni har tur kanske ni kan få någon bild eller filmsnutt om han håller sig i skinnet, men ni ser väl! Förhoppningsvis blir uppdateringen här bättre också efter att Bisse kommit igång, så mycket roligare att skriva om träningar osv än vanlig vardag med långa sovmornar och grillande av huden i solen. Aja, ska bättra mig jag lovar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0