Fyra bilder som beskriver dagen ganska bra!


Vaknade hos hjärtat i morse, men blev en tidig morgon då jag inte hem när han for till jobbet. Vilade en stund hemma innan det var dags att fara till bup och träffa en läkare för att få min första medicinering av concerta då dom konstaterat att jag har ADD vilket svarar på en hel del frågetecken. 

Efter lunch åkte jag och mamma till stugan för att njuta av det fina vädret! Brände galet bra idag kan jag lova och det blåste typ ingenting... Men en aning brunare och ett antal somras hade min kropp checkat av innan hemfärden.

Nu ikväll har jag umgåtts med Linnea, alldeles för längesen sist. Men det är så skönt för vi kan alltid prata med varandra om allt! Kom ganska nyss hem och ska alldeles strax krypa ner under täcket, för imorgon väntar ännu en fin dag! :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svar; Jag säljer dem faktiskt för att de är för "smala" för min fot. Men du kan ju såklart få testa dem först om du vill det!

2014-07-23 @ 22:45:45
URL: http://bloppexd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0