Veckans vill ha...

Jag är så himla sugen på en svart kavaj med bling, tittat på många men ingen faller mig riktigt i smaken... Men såg på Rebeckas blogg för ett tag sedan nu att hon hade köpt en jättefin blå kavaj och man kan tydligen beställa den efter sina egna önskemål! Hur snygg är den inte? Den heter Deserata Tävlingskavaj och kostar 4500kr... Lite mycket för min plånbok dock, men man kanske kan önska sig lite pengar i födelsedagspresent eller något, typ hälften av priset och betala resten själv, hihi! Dock måste jag nog hitta en häst som jag kan tävla först...

Jag skulle vela ha en som den på bilden med svart innertyg också. Asså shit! Jag vill ha den här och nu! Hoppas den finns på GHS för då måste jag prova den, tänkt om den sitter som en smäck, då kommer jag inte kunna låta bli att beställa en sen, haha. Men nej, gud vad fin den är! Snälla tomten höll jag på att skriva...

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0