Torsdag 16 Januari 2014

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min storebrors födelsedag, hela 21år blir han, helt sjukt! Känns som det var igår som vi stog på huvudet i soffan tillsammans och då var vi inte stora, haha.

Idag är det torsdag, varit på skolan från klockan tolv, hade två lektioner och efter det gick jag på stan en sväng. Hämtade ut mina linser som kommit, köpte en fin stickad tröja på Gina för 199kr som jag hade tänkt ha i stallet faktiskt! Sen fick även ett par dansbyxor följa med mig hem för jag har ingen aning var mina gamla är... Men men, man kan ju alltid ha två om man hittar igen dom andra! :D

Ikväll är det träning som gäller! Mest troligt har vi hoppning då gruppen efter oss ska ha det och vi brukar ha samma så man slipper bygga och bygga bort. Håller tummarna att jag får rida någon rolig häst, helst Cirruz då det börjar vara ett tag sedan nu! Skriver sen ikväll hur det har gått. 

- Jag och Cirruz på en klubbdressyr i somras, vi skrapade ihop 65,71% i LC:2 och kom på en andra plats!

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv: Åhh tack Tove vad glad jag blir :'D

2014-01-16 @ 16:37:55
URL: http://jossanca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0