Tisdag 21 januari 2014

Vaknade med migrän i morse, väckaren var jobbigare än någonsin och jag klarade knappt av att titta på mobilen... Har fortfarande väldigt ont i huvudet men det har i alla fall avtagit litegrann. Hade verkligen hoppats att jag skulle kunna gå till skolan idag men blev inte så... Somnade inte innan ett inatt heller även fast jag la mig innan tolv. Så sjukt less på allt illamående och mina sömnproblem. Själv känner jag att bara jag lyckas somna på kvällarna kanske jag har en chans att må bättre på dagarna också. Det är ju inte helt orimligt. Hoppas det går över snart.

Kommentarer
Postat av: Madde

Känner igen mig i så mycket av du skriver. Med illamående, ont i magen, sömnproblem osv. Det blir ju en ond cirkel av allt tillslut. Sover man dåligt så börjar man må mer illa vilket resulterar i mer sömnproblem också fortsätter det så. Också oroar man sig. Får du någon hjälp? Tillslut fick jag åka till akuten p g a magen och sömnproblem. Dom skrev en remiss för gastroskopi och skickade mig till psykiatrin. Jag fick sömntabletter för att bryta den onda cirkeln. Jag hade gett upp hoppet, allt kändes förjävligt, men det blev bättre! Kämpa på, och kräv hjälp! Lycka till!

Svar: Har varit på vårdcentralen, blev skickad till barn och de har kollat allt... Jag var hos en kurator för två veckor sen och bad om sömntabletter men har inte hört något sen dess...
Tove Söderström

2014-01-21 @ 18:20:34
URL: http://mittlivojag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0