Onsdag 22 januari 2014

Jag är så glad idag, förutom att illamåendet har tagit min ork och att jag knapt orkar stiga upp ur sängen så har läkaren äntligen skrivit ut sömntabletter åt mig som förhoppningsvis ska vända den här onda cirkeln. Men bäst av allt är att jag fick ett sms av Kajsa vid lunch att hon behöver hjälp med Totte i helgen, så jag ska rida honom fredag, lördag och söndag!! Precis vad jag behövde! Har ju även lektionen på torsdag så det blir häst även då.

Men jag hade tänkt försöka hitta någon som kan ställa upp och fota/filma någon dag, lite för att jag vill visa Kajsa hur det har gått när hon varit borta och för att ha något att visa er. Känns lite tråkigt att bara lägga upp massa gamla bilder hela tiden, vill ha nytt och färskt material. Så är det någon i Skellefteå som är sugen och ställa upp så kan ni ju höra av er, ska rida ute två dagar och dressyr inne en dag. :)

- Bild från när jag red Totte den 12/1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0