Nya filmkameran



Under mellandagsrean tyckte mamma att vi skulle köpa en ny filmkamera eftersom det var massa fläckar på linsen, eller i själva kameran på den förra och mamma var rätt less på dom hehe. Men jag klagar inte på att hon ville köpa en ny... ;)

Det blev en Canon Legria HFR47, kravet var att den skulle ha bra zoom och bra bild då vi filmar mest träningar och tävlingar, att det skulle bli bra bild i ridhus osv. Slängde just precis upp en film på youtube från gårdagens ridpass på Kajsas ponny, då hon var snäll och filmade lite. Så dra upp kvalitén allt som det går för att få bästa bild. Jag är nöjd i alla fall! :D

 

Kommentarer
Postat av: Rebecka Karlsson

Jag tror att de är den kameran vi har. Använder den dock aldrig längre haha.. Mobilen jag har är bättre på något vis och kameran håller inte batteriet direkt bra vilket är de enda negativa med den! :(

2014-01-13 @ 17:37:28
URL: http://justjumping.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0