Nu kan ni nå mig på mobilen igen!

Tanken var att gå ner på stan och fixa min mobil idag. Men var alldeles för otaggad på det... Jag kände att jag måste prova fixa det själv en gång till först. Tog ut simkortet, stängde av mobilen, startade den efter några sekunder, väntade en stund och tillslut kom det upp att simkortet saknades och då stoppade jag in det igen och fick slå in pinkoden och sen funkade det, YES! Slapp gå ner på stan och det gjorde min dag bokstavligt talat!

Idag ska jag ta tag i matten och göra Test 1, matteprov på fredag så nu ska jag vara duktig och verkligen försöka klara det här. Skulle kännas surt som bara den om jag fick F igen. Sist var jag ju bara ett poäng ifrån på kursprovet, vilket sög. Men det betyder om jag satsar lite mer nu borde jag i alla fall klara E och förhoppningsvis ännu bättre!

Kan även meddela att jag lämnar staden på lördagmorgon för att åka med Moa till Stockholm för provridningar, vi ska även åka ner till Jönköping är det tänkt. Så det blir spännande! Dock har jag redan lite ångest då jag tycker det är sjukt hemskt att flyga, hehe... Men bäst att träna för om 32 dagar ska jag flyga till Göteborg och då ska vi mellanlanda i Stockholm, så det blir att stiga och landa två ggr när vi åker dit och samma hem. Hjälp. Men jag har klarat det förr så då lär jag väl göra det nu! :)

Pappa kom hem med lite roliga saker till kameran idag, ska försöka hitta information och ta bilder på dem så ni kan få se. Hihihii, lite roligare är det att fota närbilder nu ska ni veta! :')

- Jag och Wendy, Mars 2013

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0