Nej inte nu...

Nej nej nej, vill inte må illa idag!! Vaknade bredvid hjärtat med grymt ont i magen... Han började betydligt tidigare än mig så jag åt några värktabletter och gick och la mig igen. Vaknade med en liten förbättring men inget vidare... Steg upp och åt lunch vilket resulterade i illamående, magvärken släppte lite efter ett toabesök och jag hoppas det släpper ännu mer inom en timma. Är så himla sugen på att hoppträna ikväll, vill verkligen inte missa den. Sen måste jag vara frisk imorgon då det är prov sen ska jag ju till Stockholm med Moa på lördag, ber till gud att jag får må bra, på riktigt nu, ge mig lite tur nu!! 

Nu ska jag plugga lite matte med musik, vi hörs senare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0