Måndag 20 Januari 2014

Mådde inte alls bra imorse... Kan fortfarande inte somna på kvällarna, drömmer och vaknar om varannat... Makont, illamående och ont i halsen så stannade hemma idag. Efter ätit värktabletter och de jag fått mot halsbränna och sovit en stund till var det mycket bättre, men blir verkligen helt slut när jag mått dåligt. Orkar knappt lyssna på mina föräldrar när de pratar med mig...

Hade tandläkartid 16:20 så pappa skjutsade mig dit. Hatar verkligen när de är och pillar i munnen på en, skrapar och trycker på tänderna och i tandköttet... Tur de tyckte att det såg riktigt bra ut så nu behöver jag inte fara dit förän om ett och ett halvt år, jippie!

Börjat lite med menyn under headern, skrivit lite om gamla hästar men är inte helt klar. Ska försöka ta och plugga lite innan PH börjar också, hoppas huvudet pallar med det bara. Sen blir det sängen direk efter PH och hoppas på att jag somnar innan ett i alla fall, minns inte ens när jag gjorde det senast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0