Mål 2014

Tänkte skriva lite mål för 2014 men det känns lite svårt när jag inte har någon häst som jag tränar med så speciellt mycket. Så ni får några punkter tills vidare!

• På ridskolesidan har jag önskat att få rida och träna Cirruz mer, om det flyter på och går som jag hoppas på och om klubben tillåter vill jag åka på någon lokal ponnytävling. Skulle vara kul då jag fyller 18år i sommar och det skulle i så fall bli ett bra slut på mina ponnyår!

• Hoppas att Moa hittar någon ny häst som även passar mig så jag kan få träna mer än en gång i veckan. Jag och Moa kommer så bra överens också så det skulle kännas svårt om jag skulle försöka hitta någon annan med häst som jag kan hjälpa. Så hoppas det blir bra och dyker upp någon som vi båda gillar.

• En ny design kommer att komma upp så fort jag får idéer och hittar någon bra bild att använda, kanske skulle försöka hitta någon som vill ta lite porträttbilder på mig.

• Må bra! Är fokus nummer ett... Nu efter jul ska jag lämna min älskade TE2A för att plugga upp matte 2c och fysik tillsammans med TE1C. Även läsa engelska 5 med speclärare och hoppas på att få godkänt där. En enorm avtrubbning, max 3 lektioner om dagen i hopp om att få upp gnistan och orken.

• Ta tag i att umgås mer med mina vänner. Efter mitt skitår 2013 har jag inte orkat. Bara legat i sängen hela dagarna. Men saknar mina vänner mer och mer, det måste ändras på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0