Längtar till Göteborg

Längtar så fruktansvärt mycket till Göteborg Horse Show! Jag och mamma flyger ner sista februari, alltså på fredagen. Sen ska vi gå på stan i Göteborg då och på lördagen har vi heldagsbiljett på Scandinavium och på söndag har vi all tid i världen till mässan. Så kommer alltså befinna mig på Scandinavium lör-sön. Ska du dit, isf vilka dagar? :D

Har redan börjat fundera lite på vad jag ska kika efter. Ett par orange benlindor måste inhandlas till mitt orange schockemöhle schabrak! Sen vill jag ha ett par nya bruna ridbyxor och även bruna ridskor + chaps! Jag är grymt sugen på ett PS träns också, haha herregud... Sen vill jag hitta ett svart schabrak med brun kant, haha. Kommer vara pank när jag kommer hem! Kommer säkert köpa helt andra grejer än vad jag skrivit, men det får vi se då. Idag är det 46 dagar kvar tills flyget går! :')

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0