Hoppträningen

Så himla nöjd över träningen idag, jag kunde ha ridit liiiite bättre än vad jag gjorde, men världens finaste Cirruz var bäst! Första träningen utan ett enda stopp och ändå hoppade vi en 70cm bana två gånger med något hinder på 80cm med breda oxrar och även en kombination. Han var så himla duktig och gjorde två klockrena rundor! Forstättar han vara såhär bra då vill jag verkligen ut och tävla i vår. Tänk er dressyrmuppen vill fara ut och hopptävla, hihihi! Pratat lite med ridskolechefen och min tränare och det lät på båda som att det inte skulle vara helt omöjligt. Hoppas han håller sig i skinnet nu, för det känns som vi börjar förstå varandra nu! :')

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0