7 Januari 2014

Natten var något sömnlös, sjukt nervös, snarare livrädd... Fick verkligen känna av min blyga och försiktiga sida. Steg upp och gjorde mig klar för skolan för första gången på fyra veckor, en ny klass väntade. Tog mig till skolan, med lagomt darrande händer och ben. Först in i klassrummet, tur de! Matte och fysik fram till sommaren med denna klass borde jag klara, sen får vi se. Fick ett varmt välkomnande av tre tjejer i alla fall vilket kändes bra, enkla att prata med. Ny lärare som var lite sådär, hehe... Hade bara en lektion och äntligen kunde jag slappna av.

Tog bussen direkt till Mattias och var där fram till nio. Vi sov mest, haha, vi är alltid trötta när vi är med varandra av någon anledning... Vi gick även en sväng på maxi och köpte lite gosaker, sen hem för att se på lite roliga klipp.

När jag kom hem satte jag mig och prata med min mor som ville veta hur dagen varit sedan var det PH som väntade. Såå bra nu när först bästa AK kommer tillbaka och sen även Samir! Nu kan livet fortsätta, så himla bra, hoppas det bara går som jag vill i parsermonin imorgon!

Imorgon har jag två lektioner, slutar ett! Sen ska jag nog träffa Mattias igen och klockan tre har jag tid hos kuratorn på barn för att se om de har en lösning på allt, om det bara är stress som spökar till det för mig. Ber allt vad jag har att det här ska vara över nu för livet känns rätt bra faktiskt, jag har ju trots allt världens finaste pojkvän som alltid finns där. ♥

Nu väntar sängen, sovgott alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0