12 Januari 2012

Åååh är så himla glad och allt börjar äntligen kännas bra, haft en hel del magknip i veckan men samtidigt börjar det kännas som min svacka börjar släppa lite nu!

I fredags hade jag och Mattias 5 månader tillsammans, han bjöd på bio och vi såg The wolf of wall street! Sjukt bra film faktiskt, tycker alla ska ta och se den. Den är 3 timmar lång men känns som 1 ½ timma typ. Sen sov han hos mig till lördag.

Jag steg upp tidigt på lördagen för att åka iväg till Aurum för planeringsmöte med klubben. Blev god mat och hela terminen är typ färdig planerad, sååå skönt! Sen åkte jag hem igen och väl hemma låg älsklingen fortfarande och sov, haha söt. Han åkte han hem vid fyra. Sen åkte jag till honom på kvällen och sov där.

Pappa hämtade mig efter lunch någon gång. Vi åte tacos till middag, som jag längtat! Sen ikväll har jag varit i stallet och ridit Kajsas fina ponny Totte! Alla borde ha en sån ponny, så himla fin och grymt rolig att rida! Idag var det värt allt slit för att sen höra av Kajsa och hennes mamma att jag är så duktig och att det var kul att se när jag red, gjorde verkligen mig glad då allt känts som en brant nedförsbacke på senaste. Nu är jag peppad igen och vill hitta en häst att rida nuu!!

Kajsa fotade och filmade lite, har bara lagt in bilderna så tänkte bjuda på några!
 
Vet att han går endel bakom lod. Men dagens fokus var att vi skulle få jämt stöd på båda tyglarna, eller snarare att han skulle ta stöd på vänster och inte vara så stark på höger. Han skötte sig verkligen super! När han blir nog stark och när man kan börja plocka upp honom i en högre form kommer han vara oslagbar, så sjukt fin han är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0